SANNINGAR OM MIG

X Det kan ta 1 timme för mig för att bara göra ett litet inlägg.För jag kollar jämt runt någon annanstans samtidigt.
X Jag älskar klubbor.Är nästan beroende av dom
X Jag har lyckats spräck framsidan på min iphone
X Jag älskar avslagen coca-cola
X Jag har nästan jämt pengar men lägger bara pengar på skit saker.Som godis,pizza
X Jag har minst 20 parfymer och över 4 deodoranter
X Jag är nästan alltid osminkad
X Jag bor mitt ute på landet så får åka buss på morgonen
X Jag har jätte svårt att hitta kläder jag verkligen tycker om eller passar i
X Jag älskar gå i mjukiskläder.Det bästa jag vet!
X Jag och min underbara pojkvän har varit tillsammans snart i 8 månader
X Jag ska inte ta moppekort.Ska övningsköra när jag är 16 ist.
X Jag är orange/gul/mörkbrun/ljusbrun i håret.Skit fult!
X Jag har blivit förälskad i eminem.Så grymt bra låtar!
X När jag var liten tyckte jag inte om hästar
X Min favorit färg är marinblå
X Jag älskar min pojke så extremt mycket




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: