17 april

Igår var det min födelsedag yeeeyy.
Fick inte så mycket saker men är helt nöjd ändå! Passa på och beställde en longboard igår då jag fick pengar så det kommer antingen imorgon eller på fredag vill verkligen ha den NU!!

Just nu sitter jag och hela klassen och har nationella i SO hade det igår med suger verkligen, jag blir klar på 20 min så sen får man sitta i två timmar och vänta tur att jag har min godis påse iallafall!

Har inte tränat på en månad snart och kan säga att jag har världens ångest för det! Ska börja springa ute lite och köra intervallet man bränner mycket fortare fett igenom att gör det. Och när jag får min longboard ska jag åka hela tiden as bra kondition träning!!
Uppdaterar mera ikväll, har inte bloggat på ett tag för att jag inte har orkat eller haft lust så nu vet ni det!
Kramis!

ett collage från igår och en bild på mig


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: