äntligen fredag imorgon!!

Efter skolan idag gick jag och viktoria till lilla lindex uppe på hallsberg, Hittade två paket lösögonfransar jag ska ha på mig på middagen och ena på skolavslutningen! Hitta två jätte fina modeller så kunde inte bestämma mig så det fick bli båda två, värsta kapet också två för 99:-
 Sen när klockan slog fyra slutade min älskling så följde med honom hem till klockan sex då pappa hämtade mig, Har beställt en skolavslutnings klänning också så himla fin den kommer nog i brevlådan på onsdag eller torsdag! Juste mina skor har kommit så ska ta och ta ut dom imorgon eller på lördag!!
 
Har precis fått i mig en kyckling tallrik från pizzan, så min mage och jag är inte på kompis humör just nu.
ska slå på lite super natrual och hoppas jag somnar! 
 

KOMMENTARER


» Anonym

HAHAHAHAHA förlåt men så jävla fail att du strykt över prislappen på ena bilden men inte andra! de var ju inte direkt dyra och du är ingen storbloggare så varför ska du stryka över det över huvve taget?

2013-05-27 // 12:15:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: