FREDAG

Jag har verkligen så lite tid att ta tag att blogga!  
28 dagar kvar tills sommarlovet.Finns knappt några skollektioner kvar och jag ska hinna med alla prov från matten på den tiden. Så jag ska gå extra kurser måndag och onsdag.
Ända gångerna jag kan blogga är hos Jonas för han har bäst internet, jag kan lägga upp lite smått från mobilen men det tar minst en kvart för att få upp det! Ni får ha lite tålamod..
 
Kan berätta att jag har beställt en klänning jag ska ha på middagen/balen sedan har jag beställt två par skor som jag ska ha antingen på skolavslutningen eller på middagen/balen. 
 
På måndag har jag beställt tid för klippning sedan på tisdag åker vi till stockholm då jag ska hitta en skolavslutningsklänning 
 
Kramis så länge! underbara fredag
 
HÅLLER TUMMARNA FÖR EWE OCH EVELYN IMORGON!!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: