Onsdag

Dom hära dagarna som har gått nu har varit sjukt jobbiga! Har verkligen fått dragit mig upp ur sängen även fast jag går och lägger mig tidigt så kommer jag knappt upp på morgonen. imorgon har vi nationella i matte också toppen!!
Igår gick jag ut i mitt ute rum och målade om lite. Har massa kvar att göra innan jag helt kan flytta ut dit! 
För nu har jag bestämt att jag ska bo där året runt, hoppas det blir klart innan sommarlovet.
-
Vid andra lektionen idag så hade vi håltimma så jag och tjejerna gick till godsmak och fikade och snacka lite skit.
När vi slutade skolan tog jag bussen till vretstorp där Felicia hade hopp träning så jag fotade henne.
-
Har bett syv öppna mitt gymnasium val så nu jävlar ska jag byta!
Hoppas verkligen nu att jag klarar det här in i det sista!!
Kram på er

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: