onsdag

Glömde sätta på alarm på mobilen igår så jag försov mig idag kan man säga! 
Mamma ringde och väckte mig vid elva sen fick jag ta 12.46 bussen, och så slutade vi två idag så himla ovärt att ens dra till skolan! Men efter skolan så gick jag ewe och felicia till ica och åt glass en stund sen körde ewes kille hem mig till jonas, så snällt! hihi
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt med mitt hjärta! eftersom jag inte kommer ha någe att göra så tror jag nog inte att jag kommer ha någe roligt att blogga om tills på måndag så vi får se hur uppdateringen ligger till. 
Det jag har bestämt i helgen än så länge är att jag ska till ewe på lördag och sova där tills söndag då hon har tävling ska bli så himla kul och se hur det går! 
 
Ett collage från idag. medan jag väntade på att tiden skulle gå fort så jag kunde gå till bussen gick jag ut och tog en glass i solen. Och när jag väl kom fram till busshållsplatsen så luktade SKIT så höll på och dö där ett tag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: