Sommarlovet 2013

Dagen innan sommarlovet hade vi en bal för alla som slutade nian, Vi åt god mat och på kvällen var det party!
Dagen efter balen så var det bara att gå upp tidigt för att fixa i ordning sig till skolavslutningen, slutade runt tolvtiden då vi åkte hem till jonas och fikade!
 
 
Redan på måndagen så började jag sommajobba i treveckor, tyvärr så har jag bara två bilder där ifrån
Samma dag jag slutade sommajobba så hoppade jag på tåget till Göteborg. Och där var jag i ca en månadstid!
sedan åkte jag hem en vecka i mellan och så åkte jag tillbaka igen och tillbringa resten av mitt sommarlov i Göeborg. 
Det är vad jag har varit i sommar, Jag har gjort så mycket mera grejor! fast jag har varit jätte dålig på att ta kort (förutom maten hehe) har hunnit varit på liseberg, varit i umeå, badat i havet, åk bil i 14 timmar i sträck, varit på en djurpark och lite såna saker!
 
 
 Nu när skolan har börjat har jag hunnit med att, blivit medryttare på en häst, börjat bygg pogrammet på alleskolan, köpt prisent och firat min älskling som har blivit tjugoår 
och självklart ego bilder yeyy'
fått lagt stenar
En ego bild från stallet
Har även beställ hem en almanacka med bilder på mig och jonas, även beställde jag ett skal jag gav till Jonas, om ni kollar på bilden ovanför så var jag tvungen att inviga den hihi!
 
Nu har jag nog fått med allt jag har gjort! hoppas ni är nöjda ska ta och läsa lite i 50 nyanser av honom, visar er den nån annan dag, kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: